Marketingové trendy pre rok 2023

Pripravujete novoročnú marketingovú stratégiu a hľadáte tie najhorúcejšie marketingové trendy, ktoré budú in počas najbližšieho roka? V kontexte turbulentných zmien posledných mesiacov, inflácie a zvyšovania nákladov je dôležité myslieť v prvom rade na efektivitu. V našom článku sa dozviete, čo bude v trende počas roka 2023 na svetovom, ale aj slovenskom trhu. Čítaj viac

Novinky zo sveta sociálnych sietí #1 – Hudba v príspevkoch či anonymné prezeranie profilov

Sociálne siete sú súčasťou nášho každodenného života. Nestačí však iba byť ich súčasťou, potrebné je sociálnym sieťam rozumieť a sledovať nové trendy. V článku sa dozviete o niektorých najnovších funkciách, ktoré najpoužívanejšie sociálne siete ponúkajú, a o ktorých ste možno ešte nepočuli. Čítaj viac

6 trendov v digitálnom marketingu, ktoré prináša rok 2021

Zdá sa, že väčšina marketingových trendov spadá pod jeden z dvoch odlišných, takmer protichodných konceptov. Na jednej strane stojí silné zameranie na človeka – zákazníka a jeho potreby, na druhej vidíme technickú optimalizáciu a nové mechanizmy, ktoré uľahčujú prácu marketingovým špecialistom. Dokazuje to aj 6 hlavných trendov v oblasti digitálneho marketingu, o ktorých budeme v roku 2021 ešte počuť.
Čítaj viac

5 tipov ako efektívne využívať LikendIn pre váš biznis

Sociálna sieť LinkedIn je zameraná predovšetkým na rozvoj kariéry, nadväzovanie obchodných vzťahov, zdieľanie odborných informácií a iné aktivity spojené s biznisom. Mnoho profesionálov tento nástroj vníma ako online CV, čo už dnes neplatí. Ponúka komerciálne možnosti pre podnikateľov a manažérov, príležitosti pre networking a zvyšovanie povedomia o značkách. Viete, ako začať s jeho využívaním? Máme pre vás niekoľko tipov.

Čítaj viac

Stratégia na sociálnych sieťach

Založiť stránku na sieti Facebook či účet na Instagrame dnes môže ktokoľvek. Vybudovať ale úspešný profil, ktorý reprezentuje vašu spoločnosť, jej hodnoty a vytvára okolo seba komunitu nie je až taká jednoduchá záležitosť. Správu sociálnych sietí si veľa ľudí predstavuje ako niečo, čo zvládnu ľavou-zadnou aj sami. Ako je to s procesom tvorby stratégie a budovaní úspešného biznisu na sociálnych sieťach v realite?
Čítaj viac

Zbohom falošní followeri, lajky a komentáre

Instagram prichádza s veľkým gumovaním falošných followerov, lajkov aj komentárov. Ako bude táto očista prebiehať? Čítaj viac

Ako naceniť správu sociálnych sietí a čo očakávať?

V rámci online marketingu investujete pravdepodobne aj do sociálnych sietí, ktoré dnes ponúkajú skvelý priestor na zviditeľnenie vašej značky, produktov alebo služieb. V posledných rokoch sa často stretávam s nesprávnym nastavením očakávaní od správy sociálnych sietí ako Facebook alebo Instagram. V tomto blogu sa pokúsim priblížiť čo správa sociálnych sietí zahŕňa a aká je cena rôznych s tým súvisiacich služieb. Čítaj viac

Tieto kampane na Instagrame nás zaujali

Instagram je kreatívna sociálna sieť, ktorá sa dá skvele využiť, ak si chcete vytvoriť vlastnú originálnu identitu. Vďaka tejto platforme sa viete priblížiť ľuďom viac než kedykoľvek predtým. Posuňte svoje podnikanie na novú úroveň a inšpirujte sa svetovými značkami a ich instagramovými kampaňami. Čítaj viac

Ako budovať biznis vďaka Instagramu

Pokiaľ vlastníte internetový obchod alebo propagujete určitý brand a nepoužívate Instagram, robíte obrovskú chybu. Už dávno neplatí, že zo všetkých sociálnych sietí je najúčinnejšou zbraňou Facebook. Instagram má najvyššiu mieru konverzie a zhruba 700 miliónov aktívnych používateľov. Pokiaľ vás nepresvedčili ani tieto čísla, v nasledujúcich riadkoch vám povieme viac. Čítaj viac

Prečo PPC kampane na Facebooku nefungujú tak dobre ako na Google?

PPC kampane na Facebooku zvyčajne prinášajú rozdielne výsledky ako v Google. Mnoho firiem ich totiž používa rovnakým spôsobom a ignoruje pri tom fakt, že sociálne siete sú diametrálne odlišný kanál, ktorý má rozdielne KPI a využitie v rámci konverznej cesty zákazníka. Túto skutočnosť vnímam na základe vlastnej skúsenosti a pozorovania mnohých spoločností, ktoré tieto odlišnosti ignorovali a odrazilo sa to na ich návratnosti investícii z reklám. V tomto článku prezentujem svoj vlastný názor, nie jedinú pravdu, a som otvorený diskusii na danú tému.

Čítaj viac