Viete aký je cyklus PPC kampane? Ako ju správne vytvoriť, nastaviť, alebo ako existujúcu kampaň optimalizovať? Na našom workshope vám ukážeme konkrétne príklady, ako môžete pomocou PPC kampane získať relevantných návštevníkov vašej stránky a zvýšiť tak váš obrat.
Workshop PPC kampane je určený pre správcov a majiteľov eshopov, ale aj pre firmy, ktoré už majú stabilný interný tím PPC špecialistov, či jednotlivcom, ktorí si chcú rozšíriť svoje znalosti v oblasti online marketingu.
Po workshope nasleduje diskusia, kde vám pomôžeme vyriešiť problémy s ktorými sa stretávate. Lektorom bude skúsený SEO a marketingový konzultant Karol Voltemár, ktorý má viac ako 10 rokov skúseností so SEO pre webstránky a e-shopy. Workshop má obmedzenú kapacitu 6 osôb.
Čo sa na workshope dozviete
- ako si založiť a nastaviť reklamný účet,
- ako získať pomocou PPC reklamy relevantných návštevníkov,
- ako nastaviť PPC kampaň efektívne,
- ako na efektívnejšie cielenie,
- najčastejšie problémy kampaní a ako optimalizovať existujúcu kampaň,
- A/B testovanie reklám a práca s kampaňou,
- aké údaje pri prebiehajúcej kampani sledovať,
- ako na reporting a analýzu PPC kampane.
Termíny
Najbližšie termíny pre workshop PPC kampane – ako zlepšiť ich výkonnosť tu.
Vstup
Cena: 69€.
Miesto konania
Leškova 3017/8, 811 04 Bratislava.
Minimálna kapacita na uskutočnenie workshopu sú 2 účastníci.
Kontaktná osoba
Henrieta Vagnerová
Email: henrieta.vagnerova@madviso.com
Tel: +421 917 940 915
O lektorovi
Karol Voltemár je úspešný marketingový stratég, online marketing konzultant a zakladateľ ecommerce marketingovej agentúry Madviso. V oblasti online marketingu internetových obchodov pracuje už od roku 2010 ako konzultant. Webdizajnu a tvorbe webových riešení sa venuje od roku 2002.
Karol stojí za marketingovými stratégiami klientov, feedbackom jednotlivých tímov, zodpovedá za technické SEO a zabezpečenie návratnosti investícií z jednotlivých marketingových nástrojov. Pri niektorých klientoch dosahuje agentúra až 10x násobok investície v predaji online. Karol sa okrem marketingu venuje aj cyklistike, od roku 2013 do 2016 precestoval svet v rámci svojho projektu World Bike Travel.