Content je king. Ako tvoriť obsah, ktorý pritiahne návštevníkov?

Obsahový marketing pomáha budovať pevné vzťahy tam, kde billboardy prestávajú fungovať. Vďaka rozličným druhom obsahu a strategickej distribúcií dokážete zvýšiť svoju viditeľnosť v online prostredí. Ako kvalitný obsah naplánovať, vytvoriť, zrecyklovať a dostať medzi ľudí?
Čítaj viac

Interaktívny obsah ako súčasť marketingovej stratégie

Správne nastavená stratégia tvorby obsahu podporuje budovanie povedomia o značke, zvyšuje predaj a prepája jednotlivé segmenty online marketingu. Jej súčasťou môže byť aj interaktívny obsah, ktorý umožňuje vzájomnú výmenu informácií medzi publikom a tvorcom obsahu. Čitateľ do obsahu priamo zasahuje, vďaka čomu získa relevantné informácie v reálnom čase. Aké druhy interaktívneho obsahu poznáme a aké výhody nám prináša?
Čítaj viac