Chcete vedieť akú návštevnosť má váš web? Zaujíma vás, prečo ľudia, ktorí navštívili hlavnú stránku nenakupujú? Na tomto školení vás naučíme, čo hovoria a ako fungujú čarovné čísla v Google Analytics.

Kurz je určený majiteľom webov, marketérom, manažérom, webmasterom, ale aj správcom PPC reklám, ktorí s Google Analytics začínajú alebo s nimi už majú základné skúsenosti, ale chcú sa ich naučiť využívať prakticky a do hĺbky.

Čo sa na prezentácii dozviete

    • čo je Google Analytics a ako sa v ňom orientovať,
    • prečo pracovať s Google Analytics,
    • čo znamenajú jednotlivé metriky a ako s nimi pracovať,
    • nájsť užitočné reporty v Google Analytics,
    • získať podstatné dáta a informácie o stave vašej webstránky,
    • ako správne pracovať s reportami tak, aby si sa v nich nestratil,
    • ako prakticky používať segmentáciu, filtre, vlastné reporty,
    • zistiť ako sa správajú užívatelia na webstránke,
    • nájsť na webe slabšie miesta, pri ktorých sa užívatelia strácajú,
    • sledovať interné vyhľadávanie či rôzne udalosti,
    • ďalšie iné dôležité nastavenia.

Lektorom bude skúsený SEO konzultant Karol Voltemár. Workshop má obmedzenú kapacitu 8 osôb.

Čo budete potrebovať

Prineste si svoj notebook a chuť učiť sa nové veci.

Termíny

Termíny prezentácie Úvod do Google Analytics tu.

Vstup

Cena: 12€.

Miesto konania

Leškova 3017/8, 811 04 Bratislava.
Minimálna kapacita na uskutočnenie prezentácie sú 3 účastníci.

Kontaktná osoba

Henrieta Vagnerová
Email: henrieta.vagnerova@madviso.com
Tel: +421917940915

O lektorovi

Karol Voltemár

Karol stojí za marketingovými stratégiami klientov, feedbackom jednotlivých tímov, zodpovedá za technické SEO a zabezpečenie návratnosti investícií z jednotlivých marketingových nástrojov. Má viac ako 15 rokov skúseností v IT, vývoji webových stránok, SEO a online marketingu. Rád vám pomôže pri podnikaní online, marketingom a vývojom online aplikácií, webstránok a e-shopov. Špecializuje sa na návrh architektúry, funkcií e-shopov, štruktúry, zlepšovaniu konverzného pomeru a návrhu marketingovej stratégie. Strávil na cestách po svete viac ako 6 rokov. Z toho 3,5 roka v rámci projektu World Bike Travel.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *