Sociálne siete Facebook a Instagram – správa reklamných kampaní

Workshop

Chcete lepšie porozumieť tomu, ako fungujú reklamné kampane na sociálnych sieťach? Chcete sa naučiť, ako vďaka nim zviditeľniť svoj biznis, získať nových zákazníkov a zvýšiť návratnosť investície do reklamy? Navštívte workshop nabitý praktickými informáciami z oblasti Social Media marketingu vedený odborníkom na online marketing s dlhoročnými skúsenosťami a výsledkami.


Reklamy na sociálnych sieťach podporujú predaj vašich produktov a služieb a tiež pomáhajú zviditeľniť značku pred cieľovým publikom. Je dôležité, aby boli kombinované s kvalitným obsahom, a tak priniesli viac interakcií so zákazníkmi a vybudovali váš vzájomný vzťah.
Ako správne na manažment reklám? Ako si nastaviť kvalitnú stratégiu? Na našom intenzívnom workshope vás naučíme ako tvoriť remarketingové kampane a ako ich efektívne nastaviť. Povieme si aj to, ako analyzovať výsledky kampane a investovať s návratnosťou. Vybudujte si na sociálnej sieti silnú komunitu a naplňte svoje marketingové a obchodné ciele pomocou efektívnej reklamy.

Všetko si ukážeme na príkladoch z praxe. Po workshope nasleduje diskusia, kde vám pomôžeme vyriešiť problémy, s ktorými sa stretávate v praxi. Lektorom bude skúsený marketér a SEO konzultant Karol Voltemár, ktorý má viac ako 10 rokov skúseností v oblasti online marketingu pre webstránky a e-shopy.

Čo sa na workshope naučíte?


Ako nastaviť Facebook Business Manager, jednotlivé účty, reklamné kontá a ich prepojenie.

Na čo slúžia jednotlivé funkcie Business Managera.

Možnosti platby, nastavenie fakturácie, limitov kreditu, pridávanie partnerov, roly stránok.

Čo je to dynamický a statický retargeting a ako ho využívať efektívne.

Čo je to Facebook Pixel, Katalóg produktov, Instagram shopping a ako ich nastaviť.

Ako vytvoriť efektívnu štruktúru publík – ako využívať Saved Audience, Lookalike Audience a Custom Audience.

Vytváranie a štruktúra reklamných kampaní, Ad setov, reklám.

Prečo je dôležitá pravidelná údržba reklamných kampaní.

Aké poznáme typy reklám a ktoré fungujú najlepšie pre konkrétny segment.

Aké sú zásady a pravidlá pri vytváraní reklám, aké sú následky pri porušení pravidiel, ako skontrolovať grafiku pred publikovaním.

Návod na efektívne cielenie reklám a tvorbu cieľových skupín/publík – targeting.

Hot & cold publiká a ich využitie.

Čo je to A/B testovanie a kedy ho využívať.

Aktuálne pravidlá pri tvorbe reklám z hľadiska formátu, štruktúry a obsahu.

Praktické informácie o tvorbe rozpočtov, návratnosti investície a časového rozvrhu reklám. Koľko je potrebné investovať do reklamy, aby bola efektívna?

Reporting – ako vyhodnocovať výsledky reklamných kampaní.

Tipy na optimalizáciu reklamných kampaní.

Novinky a trendy v Social Media marketingu.

Čo sa na workshope naučíte?

Prečo sa zúčastniť na workshope v Madviso?


Malé skupiny účastníkov – individuálny prístup.

Ukážky na reálnych dátach živého e-shopu/webstránky.

Dostatočný priestor pre odpovede na všetky vaše otázky.

Skúsený lektor s viac ako 10-ročnými skúsenosťami.

Stovky spokojných účastníkov.

Skvelá poloha v centre Bratislavy.

100 % záruka spokojnosti.

Prečo sa zúčastniť na workshope v Madviso?
Pre koho je workshop určený?

Intenzívny štvorhodinový workshop Sociálne siete – reklamy je určený pre Social Media manažérov, marketérov, majiteľov e-shopov, freelancerov, študentov a všetkých nadšencov online marketingu, ktorí sa zaujímajú o správu sociálnych sietí na obchodné účely. Školenie je vhodné pre začiatočníkov a mierne pokročilých.

Čo od nás získate?

Informácie od špičkového marketéra a SEO konzultanta Karola Voltemára, ktorý má viac ako 10 rokov skúseností v oblasti online marketingu pre webstránky a e-shopy, certifikát o absolvovaní školenia, zápisník Madviso, malé občerstvenie.

Čo budete potrebovať?

Prineste si notebook s prístupom k firemným účtom na sociálnych sieťach, zvedavé otázky a chuť učiť sa nové veci.

Kapacita workshopu

Na zabezpečenie dostatočného priestoru pre všetkých účastníkov je kapacita workshopu obmedzená na maximálny počet 6 osôb. Minimálna kapacita pre otvorenie workshopu sú 2 účastníci.

Miesto

Leškova 8, 811 04 Bratislava.

Čas

Workshop prebieha od 15:00 do 19:00.

Kapacita workshopu

Minimálne 2, maximálny počet 6 účastníkov.

karol-prednaska-qa

O lektorovi

Karol Voltemár je úspešný marketingový stratég, online marketing konzultant a zakladateľ online marketingovej agentúry Madviso a e-commerce platformy na prenájom Midasto. V oblasti online marketingu internetových obchodov pracuje už od roku 2010. Karol stojí za marketingovými stratégiami klientov, feedbackom jednotlivých tímov, zodpovedá za technické SEO a zabezpečenie návratnosti investícií z jednotlivých marketingových nástrojov.

FAQ


Najčastejšie kladené otázky.

Čo si mám na workshop priniesť?

Prineste si notebook, zvedavé otázky a chuť učiť sa nové veci.

Ako sa na workshop dostanem?
  • MHD – zastávka SAV. 
  • Vlakom – naša kancelária sa nachádza v blízkosti Hlavnej stanice.
  • Autom – parkovanie je možné mimo vyhradených parkovacích miest, alebo na parkovisku na začiatku ulice Leškova.
Prečo by som si mal vybrať práve váš workshop?

Ponúkame informácie založené na reálnych dátach, praktické ukážky a priestor na vaše otázky. Ideme k veci, bez zbytočných omáčok.

Nevyhovuje vám termín? Máte záujem o iné služby?

Okrem školení pre individuálnych účastníkov či menšie skupiny organizujeme aj školenia na mieru pre vaše marketingové oddelenie a individuálne konzultácie podľa vašich požiadaviek.



Kontaktujte nás