Viete, aké pozície máte vo vyhľadávači Google na konkrétne vyhľadávané kľúčové slová? Ako vylepšiť web, aby bol v Google lepšie hodnotený? Aké odkazy mieria na váš eshop? Tieto a mnohé ďalšie cenné informácie môžete zistiť práve z nástroja Google Search Console.

Na našej praktickej prezentácii s diskusiou sa dozviete, ako funguje Google Search Console a naučíme vás, ako tento nástroj efektívne využívať pre vaše podnikanie a prax. Všetko budeme sledovať na reálnych dátach skutočného e-shopu. Prezentácia je vhodná pre správcov a majiteľov e-shopov a webstránok a pre všetkých, ktorí si chcú rozšíriť svoje znalosti v tejto oblasti. Lektorom bude skúsený SEO a konzultant Karol Voltemár, ktorý má viac ako 10 rokov skúseností so SEO pre webstránky a e-shopy. Prezentácia má obmedzenú kapacitu 8 osôb.

Na prezentácii sa dozviete

    • čo je Google Search Console,
    • aké problémy vie Google Search Console odhaliť,
    • funkcie nástroja Google Search Console a ako ich správne využívať,
    • ako nastaviť Google Search Console a ako ho prepojiť s Google Analytics,
    • aké údaje o webe je potrebné sledovať,
    • reporting a analýza zozbieraných údajov.

Termíny

Najbližšie termíny pre prezentáciu Úvod do Google Search Console.

Vstup

12€ s DPH.

Miesto konania

Leškova 3017/8, 811 04 Bratislava.
Minimálna kapacita na uskutočnenie prezentácie sú 3 účastníci.

Kontaktná osoba

Henrieta Vagnerová
Email: henrieta.vagnerova@madviso.com
Tel: +421917940915

O lektorovi

Karol Voltemár je úspešný marketingový stratég, online marketing konzultant a zakladateľ ecommerce marketingovej agentúry Madviso. V oblasti online marketingu internetových obchodov pracuje už od roku 2010 ako konzultant. Webdizajnu a tvorbe webových riešení sa venuje od roku 2002.
Karol stojí za marketingovými stratégiami klientov, feedbackom jednotlivých tímov, zodpovedá za technické SEO a zabezpečenie návratnosti investícií z jednotlivých marketingových nástrojov. Pri niektorých klientoch dosahuje agentúra až 10x násobok investície v predaji online. Karol sa okrem marketingu venuje aj cyklistike, od roku 2013 do 2016 precestoval svet v rámci svojho projektu World Bike Travel.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *