Obsahový Marketing

Dobrý content marketing je magnetom na zákazníkov. Jeho úlohou je priniesť obsah v zaujímavých, zábavných a užitočných formátoch. Je súčasťou marketingovej stratégie, ktorá vám má pomôcť dosiahnuť váš cieľ.

Prečo je obsahový marketing dôležitý?


Prináša návštevníkov webu

Obsahový marketing má zásadnú úlohu – priniesť obsah v atraktívnych, zábavných a užitočných formátoch. Je súčasťou marketingovej stratégie, ktorá vám má pomôcť dosiahnuť váš cieľ. Vaše cieľové publikum tento obsah nájde na vašej webovej stránke alebo prostredníctvom iných online kanálov. Obsah vašej stránky by mal návštevníkov zaujať, poradiť im, ale tiež usmerniť a informovať vaše publikum. Cieľom dobrej stratégie v oblasti obsahového marketingu je premeniť návštevníkov vašej stránky na kontakty a zákazníkov a zároveň budovať dobré meno vašej značky v online prostredí. Kvalitný obsah prinesie vašej stránke vyššiu návštevnosť cez rôzne kanály, napríklad organické vyhľadávanie, odporúčania, odkazy a iné.

Prečo je obsahový marketing dôležitý?



Na stratégii záleží

Hlavným cieľom kvalitného obsahu je opakovane priviesť cieľové publikum na vašu stránku. Zákazníci väčšinou pri prvej návšteve nenakúpia. Dobrá obsahová stratégia musí odrážať správanie zákazníkova strategicky rozmiestniť obsah tak, aby sa k nim dostal opakovane. V rámci obsahového marketingu sa pozornosť nevenuje iba jednému aspektu (napríklad len SEO), lebo veríme, že takýto prístup nie je efektívny. Zameriavame sa tiež na analýzu dát, vďaka ktorým vieme tvoriť stále lepší a zaujímavejší obsah

Prečo je obsahový marketing dôležitý?



Trpezlivosť ruže prináša

Jedna marketingová kampaň či jednorazová spolupráca s klientom síce prinesie čiastkové výsledky, no skutočný rozdiel v efektivite a návratnosti investícií sa prejaví až po dlhšej spolupráci. To isté platí aj pri obsahovom marketingu. Ako profesionál vo svojom odbore určite viete, že svet marketingu sa mení závratnou rýchlosťou. Najdôležitejšie je implementovať tieto zmeny a adaptovať sa ako prví. V e-commerce budete úspešní jedine so skvelým obsahom, od produktových textov a fotografií cez dobrú stratégiu obsahového marketingu až po spôsob komunikácie so zákazníkmi. Mnoho veľkých spoločností po celom svete považuje obsahový marketing za neoddeliteľnú súčasť všetkých svojich marketingových aktivít. Venujú sa mu, lebo skutočne funguje.

Prečo je obsahový marketing dôležitý?

Content Marketing služby


Tvorba obsahového plánu

Základným krokom k vytvoreniu relevantného a zaujímavého obsahu je tvorba content plánu.

Tvorba optimalizovaných blogov

Obsah, ktorý tvoríme, je zaujímavý a zároveň optimalizovaný pre SEO.

Tvorba produktových textov

Kvalitný produktový text ponúka dostatok informácií, aby mohol presvedčiť aj váhajúceho zákazníka.

Tvorba produktových fotografií

Je dokázané, že kvalitné fotografie zvyšujú konverzný pomer.

Videoprodukcia

Video je najúčinnejší spôsob propagácie služieb, produktov alebo prezentácie hodnôt spoločnosti.

Dohodnite si nezáväznú konzultáciu s kalkuláciou služieb.

Aký by mal byť výsledok obsahového marketingu?


Vyšší konverzný pomer a počet získaných zákazníkov.

Budovanie dôvery medzi predajcom a zákazníkom.

Vyššie povedomie o značke.

Usmernenie návštevníkov webovej stránky.

Prínos v podobe aktuálnych informácií a nových nápadov.

Zaujatie vašej cieľovej skupiny.

Zlepšenie služieb pre zákazníkov.

Dôvod pre zákazníkov, aby sa na webovú stránku vracali.

Zvýšená organická návštevnosť.

Návštevy z odkazov a linkov a zvýšená publicita.

Aký by mal byť výsledok obsahového marketingu?

Postup obsahovej stratégie


Stratégia

Stratégia obsahového marketingu by mala ísť ruka v ruke s celkovou marketingovou stratégiou a mala by prispievať k naplneniu vašich cieľov. Súčasťou procesu je definovanie kľúčových indikátorov výkonnosti na základe predchádzajúcich analýz a strategických cieľov.

Tvorba

Na základe predchádzajúcich krokov môžeme pristúpiť k tvorbe a realizácii obsahového plánu. Náš skúsený tím copywriterov pripraví obsah, ktorý pomôže vášmu publiku zorientovať sa vo vašej ponuke, odpovie na otázky a tiež ho zabaví.

Marketing

Komunikáciou s influencermi a externými webmi, aktivitami na sociálnych sieťach, ako aj optimalizáciou webu pre vyhľadávače sa usilujeme zvýšiť výkonnosť vášho obsahu.

Analýza

Každá marketingová aktivita vyžaduje postanalýzu, vďaka ktorej zistíme, nakoľko bola stratégia úspešná, a či má zmysel v aktivitách pokračovať alebo stratégiu radšej zmeniť.

Zaujala vás naša práca?

Našou misiou je poskytovať kvalitné a efektívne marketingové služby, ktoré vám pomôžu rásť nielen v oblasti e-commerce. Pustite sa do toho s nami.



Kontaktujte nás