Spravovanie obsahu na sociálnych sieťach

Hlavným cieľom marketingu na sociálnych sieťach je udržiavanie vzťahu medzi značkou a jej fanúšikmi, komunikácia s publikom a budovanie pozitívneho obrazu značky.

Stránka na sociálnych sieťach reprezentuje vašu značku pred potenciálnymi aj stálymi zákazníkmi. Dáva vám možnosť komunikovať s fanúšikmi spôsobom, ktorý je im najbližší. Potrebuje preto kvalitný, aktuálny a zaujímavý obsah napomáhajúci k splneniu vašich marketingových a obchodných cieľov.

Ponúkame vám služby našich špecialistov pre sociálne médiá, ktorí zdokonalia vašu online komunikácie a prispejú k rastu komunity okolo vašej značky. Každý biznis musí zákazníkov najskôr oboznámiť so svojimi produktmi, službami a poslaním. Na sociálnych sieťach to robíme nenásilnou a zábavnou formou. Pri tvorbe obsahu nejde o ťažký predaj, ale o budovanie vzájomných vzťahov a dôvery. Práve tie vás v očiach zákazníka odlíšia od iných značiek.

obsah-socialne-siete

Čo zahŕňa obsahový marketing na sociálnych sieťach?


Analýza

Analýza značky, existujúceho publika, cieľovej skupiny a konkurencie.

Stratégia

Definovanie komunikačnej stratégie na sociálnych sieťach.

Dizajn manuál

Manuál k vizuálnej komunikácii značky na sociálnych sieťach – obsahuje grafický dizajn, typografiu, pravidlá používania loga, farebnosti a podobne.

Obsah

Základný obsah pre vaše profily na sociálnych sieťach.

Obsahový plán

Individuálny obsahový plán založený na dlhodobej stratégii.

Tvorba príspevkov

Produkcia jedinečných príspevkov v rôznych obsahových formách zameraných na špecifické ciele značky.

Zaujala vás naša práca?

Naša misia je poskytovať kvalitné a efektívne marketingové služby,
ktoré vám pomôžu rásť nielen v e-commerce.



Kontaktujte nás