Tvorba obsahového plánu
Obsahový plán je nevyhnutnou súčasťou úspešnej marketingovej stratégie. Odráža marketingové ciele, záujmy cieľového trhu a tiež jeho celkovú situáciu. Naším cieľom je tvoriť zaujímavý obsah vo forme, ktorá zaujme vašich zákazníkov.
Kvalitný obsah vám pomôže nadviazať bližšie vzťahy s vaším publikom a Google ho tiež zbožňuje. Znie to ako výhra pre vaše podnikanie, avšak vytvoriť skutočne dobrý content nie je vôbec jednoduché. My tvoríme obsahový marketing zaujímavo a efektívne. Spoločnosti sa od seba odlišujú a to isté platí aj pre ich zákazníkov.
Pred tým, než začneme s prípravou obsahového plánu, vždy do hĺbky analyzujeme trh a konkurenciu. Na základe výsledkov analýz a dostupných zdrojov odhadneme, aký obsah pre vás dokážeme vytvoriť. Po vzájomnej dohode začneme s brainstormingom a tvorbou nápadov na témy, ktoré vašich zákazníkov zaujmú. Najlepšie nápady sa stanú súčasťou dlhodobého obsahového plánu.
Ako to bude prebiehať?
1. Analýza
Najskôr si pripravíme hĺbkovú analýzu vašej konkurencie a trhu. Identifikujeme slabé a silné stránky vášho podnikania a vašej konkurencie.
2. Určenie tém
Vyhľadáme oblasti záujmu vašich zákazníkov, prostredníctvom ktorých ich privedieme na vašu stránku a vytvoríme s nimi dlhodobé vzťahy.
3. Brainstorming
Zosumarizujeme idey pre články, videá a iné formy obsahu. Témy môžu byť rôznorodé a nemusia sa týkať vyslovene vášho produktu. Dôležité je, aby dokázali vyriešiť problémy vašich zákazníkov a odpovedať na otázky, ktoré by si mohli klásť.
4. Tvorba plánu
Najvhodnejšie témy následne rozvrhneme na časovej osi a po dohode pripravíme krátkodobý kvartálny, polročný alebo celoročný obsahový plán. A môžeme sa pustiť do práce.
Zaujala vás naša práca?
Našou misiou je poskytovať kvalitné a efektívne marketingové služby, ktoré vám pomôžu rásť nielen v oblasti e-commerce. Pustite sa do toho s nami.
Kontaktujte nás