Začínate s online podnikaním a potrebujete nastaviť efektívnu marketingovú stratégiu? Na našom workshope sa dozviete, aké marketingové aktivity sú najefektívnejšie, aj ako využiť SEO a obsahovú stratégiu pre zvýšenie predaja.

Vyvarujte sa zbytočným chybám pri spúšťaní nového e-shopu. Pozývame vás na praktický workshop, kde sa dozviete, na čo nezabudnúť pri spustení e-shopu a predaji online v rámci vašej marketingovej stratégie. Ktoré sú najdôležitejšie úvodné investície a v akom časovom horizonte sa oplatí SEO, marketing na sociálnych sieťach, či Google Ads? Toto a veľa ďalšieho sa dozviete na našom interaktívnom 4-hodinovom workshope.

Čo sa na workshope dozviete

  • Na základe čoho zvoliť jednotlivé kanály pre marketing,
  • ako využiť SEO a obsahovú stratégiu pre zvýšenie predaja,
  • koľko je potrebné investovať času a prostriedkov, ak chcete s e-shopom rásť,
  • ktoré marketingové aktivity prinášajú najefektívnejšie výsledky,
  • ako zvoliť konkrétnu stratégiu pre váš e-shop so zohľadnením vášho rozpočtu.

Po workshope nasleduje diskusia, kde vám pomôžeme vyriešiť problémy, s ktorými sa v praxi stretávate. Lektorom bude skúsený SEO konzultant Karol Voltemár, ktorý má viac ako 8 rokov skúseností so SEO pre webstránky a e-shopy. Workshop má obmedzenú kapacitu 6 osôb.

Termíny

Najbližšie termíny pre workshop Marketingová stratégia e-shopu.

Vstup

69€.

Miesto konania

Leškova 3017/8, 811 04 Bratislava.
Minimálna kapacita na uskutočnenie workshopu sú 2 účastníci.

Kontaktná osoba

Henrieta Vagnerová
Email: henrieta.vagnerova@madviso.com
Tel: +421917940915

O lektorovi

Karol VoltemárKarol Voltemár je úspešný marketingový stratég, online marketing konzultant a zakladateľ ecommerce marketingovej agentúry Madviso. V oblasti online marketingu internetových obchodov pracuje už od roku 2010 ako konzultant. Webdizajnu a tvorbe webových riešení sa venuje od roku 2002.
Karol stojí za marketingovými stratégiami klientov, feedbackom jednotlivých tímov, zodpovedá za technické SEO a zabezpečenie návratnosti investícií z jednotlivých marketingových nástrojov. Pri niektorých klientoch dosahuje agentúra až 10x násobok investície v predaji online. Karol sa okrem marketingu venuje aj cyklistike, od roku 2013 do 2016 precestoval svet v rámci svojho projektu World Bike Travel.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *