Spravovanie obsahu na sociálnych sieťach
Hlavným cieľom marketingu na sociálnych sieťach je udržiavanie vzťahu medzi značkou a jej fanúšikmi, komunikácia s publikom a budovanie pozitívneho obrazu značky.
Stránka na sociálnych sieťach reprezentuje vašu značku pred potenciálnymi aj stálymi zákazníkmi. Dáva vám možnosť komunikovať s fanúšikmi spôsobom, ktorý je im najbližší. Potrebuje preto kvalitný, aktuálny a zaujímavý obsah napomáhajúci k splneniu vašich marketingových a obchodných cieľov.
Ponúkame vám služby našich špecialistov pre sociálne médiá, ktorí zdokonalia vašu online komunikácie a prispejú k rastu komunity okolo vašej značky. Každý biznis musí zákazníkov najskôr oboznámiť so svojimi produktmi, službami a poslaním. Na sociálnych sieťach to robíme nenásilnou a zábavnou formou. Pri tvorbe obsahu nejde o ťažký predaj, ale o budovanie vzájomných vzťahov a dôvery. Práve tie vás v očiach zákazníka odlíšia od iných značiek.
Čo zahŕňa obsahový marketing na sociálnych sieťach?
Analýza
Analýza značky, existujúceho publika, cieľovej skupiny a konkurencie.
Stratégia
Definovanie komunikačnej stratégie na sociálnych sieťach.
Dizajn manuál
Manuál k vizuálnej komunikácii značky na sociálnych sieťach – obsahuje grafický dizajn, typografiu, pravidlá používania loga, farebnosti a podobne.
Obsah
Základný obsah pre vaše profily na sociálnych sieťach.
Obsahový plán
Individuálny obsahový plán založený na dlhodobej stratégii.
Tvorba príspevkov
Produkcia jedinečných príspevkov v rôznych obsahových formách zameraných na špecifické ciele značky.
Zaujala vás naša práca?
Naša misia je poskytovať kvalitné a efektívne marketingové služby,
ktoré vám pomôžu rásť nielen v e-commerce.
Kontaktujte nás