Instagram je kreatívna sociálna sieť, ktorá sa dá skvele využiť, ak si chcete vytvoriť vlastnú originálnu identitu. Vďaka tejto platforme sa viete priblížiť ľuďom viac než kedykoľvek predtým. Posuňte svoje podnikanie na novú úroveň a inšpirujte sa svetovými značkami a ich instagramovými kampaňami.

V dnešných časoch, kedy pociťujeme informačnú presýtenosť, je veľmi ťažké nájsť spôsob, akým sa odlíšiť od ostatných. Snažíme sa hľadať nové kanály, vďaka ktorým vieme dostávať svoj obsah bližšie k fanúšikom a potenciálnym zákazníkom. Základné výhody Instagramu už zhrnul náš predošlý článok. Dnes by sme sa radi pozreli na kampane veľkých značiek, ktoré rezonovali vo svete Instagramu v poslednom období.

Lovci celebrít si prišli na svoje

Využiť pózu „žiadne kamery, prosím“ na spustenie celosvetovej kampane na novú kolekciu, tak tomu hovoríme skvelý nápad. V každej zachytenej situácii kráčajú modelky po ulici a tvár si zakrývajú kabelkami s jasne viditeľným logom Balenciaga. Podobné pózy sú často obľúbenou súčasťou verejného prejavu mnohých známych celebrít. Čerešničkou na torte týchto reklamných fotografií sú cenzurované tváre okoloidúcich.

A post shared by Balenciaga (@balenciaga) on

A post shared by Balenciaga (@balenciaga) on

Otoč mobil a sleduj druhý svet

Lowe’s Home Improvement je účet, ktorý prináša rôzne tipy na vylepšenia vašej domácnosti. Ich obsah na sociálnych sieťach je celkovo veľmi zaujímavý, ale najviac nás zaujal ich koncept „flip side“ videí. Ide o zaujímavú produkciu, kedy je video rozdelené na dva póly, ktoré predstavujú dva deje tej istej postavy. Stačí otočiť mobilný telefón a sledovať druhý svet.

Ukáž, čo ukrýva tvoja taška

Módna značka RYU prišla s veľmi chytľavým nápadom. Priniesla nový hashtag #WhatsInYourBag, vďaka ktorému mala veľmi bohatý obsah tvorený priamo svojimi fanúšikmi. Išlo o súťaž, v ktorej sa dali vyhrať niektoré z ich produktov. Stačilo, ak odfotíte a pošlete na Instagram fotku s týmto hashtagom.

A post shared by RYU Apparel Inc. (@ryu_apparel) on

Rozdielnosť nám neprekáža

Známa stránka na vyhľadávanie ubytovania Airbnb celému svetu ukázala, že aj obyčajné video dokáže mať obrovský úspech. Airbnb predstavilo kampaň #WeAccept, ktorá odštartovala veľmi inšpiratívnym videom a pokračovala fotografiami ľudí z celého sveta.

Každá fotografia bola sprevádzaná aj krátkou správou o tom, že ľudia by sa mali vzájomne akceptovať a nerobiť medzi sebou rozdiely. Táto kampaň mala obrovský úspech aj preto, lebo sa veľmi odlišovala od ich doterajšieho obsahu na sociálnych sieťach. Každý post zožal obrovský úspech a z ich kampane sa stala doslova virálna záležitosť.

A post shared by Airbnb (@airbnb) on

Ako to robia Slováci?

Aj u nás na Slovensku máme množstvo značiek, ktoré veľmi dobre podchytili Instagram a neboja sa túto platfotmu nápadito využívať. Štýlový slovenský second hand Nosene publikuje na svojom Instagrame množstvo nádherných módnych fotografií, ktoré by mohli byť pokojne prezentované v populárnych magazínoch.

A post shared by Nosene (@nosene) on

A post shared by Nosene (@nosene) on


Takisto aj reštaurácia a kaviareň Fach v Bratislave sa snaží svojim fanúšikom prinášať veľmi kvalitný obrazový materiál. Spolupráca s internetovým obchodom s detským tovarom Lulubee priniesla krásne fotografie. Aj oni sú dôkazom, že dobrá fotografia je často to, čo predáva.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *